חג שמח!!!! הערב הוא הערב הראשון שבו נתכנס כולנו ונדליק נרות, איזה כיף!!! באמת שחנוכה הוא חג יפה כל כך והוא אחד החגים האהובים עלי. השילוב של החורף, הנרות, האור, המשפחה
“טל על הורד, שפמפם של ארנבת, סיר של נחושת, כפפה מנומרת, וחבילות עטופות בסרטים, אלה דברים שאותי משמחים”… (תרגום לעברית- אבי קורן) זה בדיוק הנוף מולו ישבתי וכתבתי את הפוסט
כבר התוודיתי כאן בשנה שעברה שיום העצמאות הוא אחד החגים האהובים עלי ביותר ואין סיכוי שאפסיד את השידור של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. השנה אשתף אתכם בוידוי נוסף- אני